عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





غم بی کسی هایم

در این

 

دیار فقط سرگردانم دیشب بود که با خدا دعوایم شد از

 

سر عجز وناتوانی سرش داد کشیدم که مگر زور  است

 

نمیخواهم قهرمان داستان هایت باشم ,نمیخواهم با

 

ناکامی ها وغم وغصه وحسرتهایی که برایم تعیین کردی

 

دست و پنجـــه نرم کنــــــم به من چه که دوســــت

 

داری داستان هایت زیبا باشند پس دل من چه میشود

 

درست است که در بی کسی وتنهــــــــــــــــــــــــایی 

 

غـــــــــرق شده ام اما این دلیل خوبی برای ادامه این

 

غم نامه  نیست میخواهم بروم از این دیار خسته شدم

 

حتی به کوله بارم هم نگاه نمیکنم آخر می دانم

 

درونش چیست هیچ است هیچ است هیچ......

 

قبلا که نیت رفتن کرده بودم قصد داشتم کوله بارم را

 

ببندم اما حال که میبینم اوضاع چنین است بغضم را فرو

 

میخورم ودست خالی از این دیار میروم

 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:39---10 مرداد 1391
سلام منم از وبلاکتون خوشم امده من راضی به تبادلم لینگم قبول سپیده خانم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 23 | |